duminică, 10 ianuarie 2010

Caciulita de bebe nou-nascut/New-born bonnet

Intr-o zi cu soare am iesit la plimbare cu prietena-mamica sa cautam o caciulita pentru o fetita de circa o luna si jumatate sa o poarte la botez, in ideea ca mamica va fi nasa. Am obosit umbland prin magazine dupa o caciulita mai micuta si mai putin impopotionata cu sclipici si cu mai putina culoare ciclam. Nu am gasit nimic mai accesibil si mai putin saritor in ochi, dar mai ales, nimic pentru 0-3 luni, care sa nu para de 3-6 luni.
Asa ca m-am hotarat sa fac eu una. Iata ce a iesit pana acum. Mai am de pus captuseala de bumbac pe interior, sa fie in contact cu pielea.
Caciulita e din fir acrilic 100%, Rosa, 75g. Mi-a ajuns un scul. Mai si ramane material.
Borul si bentita cu urechi sunt lucrate pe ochiuri scoase cu croseta prin ochiurile de dedesubt, respectiv marginea calotei. Nu am lucrat separat si cusut. Am evitat o cusatura dura si neelastica. Lucrand pe ochiuri ca si cum as fi montat pe andrea, ramane mai elastica imbinarea.
--------------------
New-born baby bonnet. Acrylic thread. For baby 0-3 months. It will have a cotton lining inside.






0 comments:

Trimiteți un comentariu